naucte-sa-zatocit-s-unavou-uz-dnes

Odhaľte tajomstvo boja s únavou v každom ročnom období…

Aj v práve prebiehajúcom letnom období mnohí z vás pociťujú únavu. Môže to byť zapríčinené s prechodom z jedného obdobia do druhého a samotnými výkyvmi teplôt. Netreba zúfať, pretože aj vy sa môžete naučiť poraziť akúkoľvek únavu a v ktoromkoľvek ročnom období. Skúste sa riadiť tým, čo vám napíšeme a istotne zaznamenáte zlepšenie nálady a samotného pocitu po psychickej a fyzickej stránke zároveň.

Čerstvý vzduch robí zázraky, aj čo sa týka únavy

Pokúste sa byť vždy čo najdlhšie na čerstvom vzduchu. Kyslík zohráva najdôležitejšiu funkciu v boji proti nepríjemnej únave. Snažte sa byť vonku bez ohľadu na aktuálne počasie. I keď je práve zamračené, slnečné lúče prechádzajú aj cez väčšiu oblačnosť a tým vás dokážu dobiť novou energiou. Rozprúďte krv vo svojom tele behom, bicyklovaním alebo sa prejdite po uličke pred domom. Zaručene pocítite zlepšenie nálady kvôli priaznivým vplyvom pohybu a rozcvičeniu svalov na celé vaše telo. Pohyb a pobyt na čerstvom vzduchu lieči celé telo.

Pravidelný pitný režim nadovšetko

Azda najviac, čo môžete ovplyvniť, je samotný prísun tekutín do vášho tela. Pitný režim je dôležitým faktorom v boji proti únave v ktoromkoľvek ročnom období. Pokiaľ pijete málo a dostávate do tela málo tekutín, vaše telo začne prechádzať do útlmu. Piť musíte pravidelne v menších dávkach a počas celého dňa! Ak už pociťujete smäd, je to znak toho, že pijete málo a vaše telo potrebuje urýchlene vodu, pretože je priveľmi dehydrované.

Nezabúdajte na prísun vitamínov a zdravých produktov výživy

Viac energie doplníte aj vďaka prísunu vitamínov do vášho tela, obzvlášť vitamínu C. Odporúčame vám aj Ginko Bilobu pre vyššiu výkonnosť, podnietenie nervového systému a tiež na zlepšenie mysle koncentrácie.

Vplyvom slnečných lúčov sa v pokožke vytvára dôležitý vitamín D, ktorý je potrebným prvkom pre vaše zdravé kosti. Veľké množstvo vitamínov CD a ďalších výživných látok nájdete aj v čerstvej zelenine (jednak v letnej, ako aj v nastávajúcej jesennej). Robte si častejšie zeleninové šaláty s prídavkom výživného rybieho mäsa. Obmedzte ťažké a mastné vyprážané jedlá, ktoré vám navyše zaťažujú žalúdok a tak strácate silu, vytrvalosť a chuť do práce.

Dôležitými sú aj zábava, oddych a relax s rodinou a priateľmi

Nezabúdajte ani na zábavu a relax so svojimi blízkymi rodinnými príslušníkmi a priateľmi. Nezostávajte príliš často doma sami, pokiaľ ste vyčerpaní a unavení, pretože tento stav sa vám zhorší a prerastie do ešte väčšej frustrácie, ba až do psychickej skľúčenosti, depresívnosti. A takýto stav často býva hlavným znakom únavy nielen v tomto období. Uskutočnite posedenie s kamarátmi. Môžete si posedieť pri ohni počas letnej grilovačky, či opekačky alebo si zájdite na rozličné kultúrne podujatia, festivaly. Na druhej strane nebuďte hore príliš dlho, nakoľko i spánok je dôležitý pre vaše zdravie a dobrú náladu.

Vždy myslite pozitívne a optimisticky, pretože len s takýmto prístupom dosiahnete viac! Takýmto prístupom dosiahnete priaznivejšie výsledky a to oveľa rýchlejšie ako doposiaľ. Pomôžete tak aj nielen sebe, ale i svojmu okoliu. Veríme, že aj naše rady vám budú osožné pri prinavrátení strateného stavu vyrovnanosti. Nemôžete pociťovať zlú náladu, aj keď prišlo nové ročné obdobie. Tešte sa z nového dňa, ktorý prišiel a ktorého ste sa dožili. Veď je to najväčší dar, ktorý máte a vychutnávajte si ho v plných dúškoch.